پراکنده ها

Saturday, July 22, 2006

وحالا

از زمانی گفتم که برای گفتن یک مسئله ی شرعی از یکی که قبولش نداشتن من را می خواستن از دانشگاه اخراج کنند .
قبل از آن صدای موتور هوندا و دیدن پاترول لرزه بر جان همه می انداخت برای تیر اندازی به تمثال خمینی دو معلم را مدتها زندانی و از کار اخراج کردند و.....
اینها جرم اهانت به مقدسات تازه مقدس شده بود چه برسد به کسی که در فکرش خطور بکند که به اسلام توهین کند .
و حالا من علناً اعلام کفر و ارتدادم را برایشان فرستادم و تنها به همین بسنده می کنند : یارو دیوانه شده.
واقع مطلب با اسم غیر واقعی نوشتن حسابی مشکل پیدا کردم من که دوست دارم فقط احساسات پراکنده ی خودم را بدون خوش آمدن یا بد آمدن کسی بنویسم برای همین هم مدتها تاخیر داشتم مثلاً دو مطلب پست کردم که همان اعلام رسمی کفر و ارتدادم است ولی در ارشیو مانده .
دوستان می گویند کاری نمی کنند فقط می گویند دیوانه شده و برای تو که شاغلی و تنها ممر درآمدت حقوق کارمندی است همان هم از تو می گیرند
خودت به درک جواب زن و بچه ات چه می شود ؟
نمی دانم فعلاً همین گونه ادامه می دهم تا تصمیم نهایی دوست دارم نظر شما را هم بدانم

2 Comments:

At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said...

تنها نیستی عزیزم .
به منم می گن دیوونه .
باور نمی کنی ؟ به زودی پست می کنم که باور کنی جیگر !

 
At 1:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! adderall narcolepsy Clr calcium dishwasher http://www.1974-pontiac.info Mens fishnet shirts

 

Post a Comment

<< Home