پراکنده ها

Monday, February 06, 2006

امشب بر من خرده نگيريد

لااقل امشب برمن خرده نگيريدبيدارخوابي به سرم زده نشستم كه بااهنگ وترانه سرگرم بشوم اما هجوم افكار متفاوت به سرم مرا به اينجا رساند كه بنويسم اخه پراكنده ها را براي همين گفته ام دراين تنهايي تنها سرگرميم تنها چيزي است كه ازاين صندوق جادوياد دارم .بازي باورق استفاده ازنرم افزارهاي صوتي تصويري گاهي هم براي ايجاد تنوع ديدن برنامه هاي تنها شبكه هاي تلويزيوني در دسترس همگان.
نعمتي يافته ام كه سالهاارزوي داشتن ان بعنوان ارزو ذهنم رامشغول داشته وحال كه دراغوشش هستم نمي توانم از ان استفاده كنم اصلا هميشه در زندگي همن جوربودم برخلاف ديگران فكر ميكنن كه من همه چيز را قبل از انكه ديگران داشته باشند دارم ووقتي همه دارند من خود ازان بي نسيبم خودم اعتقاد دارم انچه ارزوي داشتن انرا داشته ام زماني بدست اورده ام كه ديگر يا تاريخ مصرف نداشته ياديگرتوان استفاده ي بهينه ازانرانداشته ام. اماهرگزگله نكرده ام هميشه از هرچه بوده ام وداشته ام لذت برده ام .تنهاافسوس،ناراحتي،عذاب وجدان وعصبيت من ازانچيزي است كه مرا به اين روزانداخت كه همه چيزدرنظرم بي معناوپوچ و.....درنهايت بي انگيزه باشم.
اين راخوب ميدانم عامل هر انچه اكنون بر من مي گذرد هيچ نبوده ونيست جزغرورخودم. خود كرده راتدبيرنيست.
نه اصلا چنين نيست،تدبير راتدبيرهست
ومن درتدبيرم........



يك جايي از دكترشريعتي كه سخت ادبيات را به اتهام اين شعركه ميگفت:
امدم به كويت به شكاررفته بودي
توكه سگ نبرده بودي به چكاررفته بودي
به باد ناسزاگرفته وتوپ وتشرگرفته بود كه نگوونپرس.
درمقام قضاوت نيستم من فقط مي دانم درفضايي نفس ميكشيم رشدونموپيدا ميكنيم تربيت ميشويم و.....گوشت وپوستمان درمعرض تربيت ديني،اخلاقي،تربيتي،ادبي و....قرارميگيردكه به مااموخته اند كه گذشتگان كه سازندگان يا طراحان ان بوده اند ازما بهتربوده اندوبهترمي فهميده اند.
لازم نيست به انچه مي گوينداعتقاد داشته باشيم فقط كافي است كه درجامعه اي زندگي كنيم كه روح جمعي چنين اعتقادي داشته باشند انگاه گريزازان به راحتي ممكن نيست.
واكنون در حال گريز ازاين مرحله هستم.



ازهيچ كجاغيرازرسانه هاي جمهوري اسلامي خبري ندارم هم ازنعمت راديووهم ازنعمت انترنت وماهواره محرومم(البته دراين خلوت)اماشنيده هاي من حاكي از اين است:گويابازبه انرژي اتمي گير داده اند.دراين مورددوصحبت دارم ويا بهتربا دوكس صحبت دارم.
اول:باصادركنندگان قطع نامه به سركرده گي جناب جرج بوش
اخه وسط اين همه مسئله از همه جا بايد بند كني به چيزي كه اينها بتوانند لااقل فضاي داخل را اينقدر به نفع خود اماده سازند وبامظلوم نمايي حداقلاينها را متقاعدسازند كه هدف فقط عقب نگه داشتن اين جامعه ازپيشرفت تكنولوژي داري ولاغير
دوم:به نظام جمهوري اسلامي كه ازقديم گفته اند كون خودت را باشاخ گاوجنگ نده گر چه كون كون ملت بدبخت است اما ماملت حقمان است

1 Comments:

At 5:58 PM, Blogger mehdi sohrabi (مهدی سهرابی) said...

پس مال من کو ؟

 

Post a Comment

<< Home